Workshop-ul „Mass-media și Social Media pentru oamenii de știință” la Universitatea din București

Workshop-ul „Mass-media și Social Media pentru oamenii de știință” la Universitatea din București


În perioada 22-25 iulie 2019, Institutul de Cercetare al Universității din București organizează workshop-ul „Mass-media și Social Media pentru oamenii de știință”. Evenimentul, susținut de Ada Roseti, va avea loc în sala Petre Antonescu, din cadrul Facultății de Drept, Universitatea din București (Bd. Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46, parter), în intervalul orar 16:00-18:00.

Workshop-ul își propune să ofere cercetătorilor Universității din București oportunitatea de a răspunde la o serie de întrebări legate de prezența lor în mass-media și social media precum:

Oare cât de mult ar trebui să vorbesc despre cercetările mele? Care sunt cele mai bune canale de comunicare pentru ceea ce fac? Cum să folosesc social media în beneficiul activităților pe care le desfășor? Cum ar fi indicat să procedez atunci când mă caută un jurnalist și, mai presus de toate, de ce să discut cu acesta?

Pe lângă răspunsurile la aceste întrebări, workshop-ul este un bun prilej de a oferi participanților instrumentele și informațiile necesare pentru a putea susține interviuri fără prea mult stres, unde ar fi indicat să se poziționeze în dezbaterea dintre cei care susțin comunicarea publică a științei și cei care o desconsideră, tips&tricks pentru administrarea prezenței online și în social media, atât în nume personal, cât și în raport cu activitățile profesionale.

Subiectele abordate în cadrul workshop-ului „Mass-media și Social Media pentru oamenii de știință” urmăresc:

– Comunicarea publică a rezultatelor cercetării științifice – pro și contra;

– Discurs, dialog, colaborare – abordări alternative ale comunicării publice;

– Cercetătorul în relație cu mass media: identitate publică, obiective, mesaje cheie;

– Tehnici de abordare a interacțiunii cu reprezentanții presei: interviuri live sau înregistrate, video, audio sau scrise;

– Interacțiunea directă cu publicul – social media în comunicarea științei;

– Workshop de idei pentru comunicarea publică a științei.

Ada Roseti are o lungă experiență în mass media românească și internațională, începând cu Pro TV și TVR și terminând cu Discovery Channel. De anul trecut este și doctorand al Universității din București, la Facultatea de Psihologie și Științele Educației, studiile sale concetrându-se pe comunicarea publică a științei.

Acesta este al doilea curs de vară, susținut de Ada Roseti, și oferit cercetătorilor Universității din București, după cel de public speaking de anul trecut.

Persoanele interesate să participe la workshop-ul „Mass-media și Social Media pentru oamenii de știință” sunt rugate să se înregistreze aici.

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.