ANUNȚ
Anunțul privind scoaterea la concurs în semestrul I al anului universitar 2024-2025 a posturilor didactice vacante pe perioadă nedeterminată, a fost publicat în Monitorul Oficial al României, partea a III-a, nr. 395 din 28.11.2024.
Lista posturilor didactice vacante scoase la concurs în semestrul I 2024-2025 pe perioadă NEDETERMINATĂ poate fi vizualizată AICI.
Lista posturilor didactice vacante scoase la concurs în semestrul I 2024-2025 pe perioadă DETERMINATĂ (4 ani) poate fi vizualizată AICI.
- personal la Rectoratul Universității din București, Șos. Panduri, nr. 90, etaj IV, camera 411, de luni până joi, în intervalul orar 08.00 – 16.00, vineri în intervalul orar 08.00 – 12.00;
- prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii;
- electronic, scanate integral, la adresa de e-mail concursuri@hr.unibuc.ro
, în termenele stabilite prin calendarul desfășurării concursului, aprobat de Senat.
Suplimentar documentelor prevăzute la conținutul dosarului de concurs, candidații care transmit aplicația prin e-mail trebuie să completeze și o declarație pe propria răspundere cu privire la autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale/scanate și originale.
În cazul dosarelor transmise electronic, documentele originale vor fi prezentate pentru certificare „conform cu originalul“ în termen de 2 zile lucrătoare de la finalizarea perioadei de înscriere.
Calendarul desfășurării concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante va fi afișat după aprobarea din ședința Senatului Universității din București din data de 18.12.2024. Perioada de depunere a dosarelor de concurs se va încheia în prima jumătate a lunii ianuarie 2025.
Cererea de înscriere la concurs se înregistrează la Registratura Universităţii din Bucureşti, din Șoseaua Panduri, nr. 90, sector 5, Bucureşti.
Dosarul de concurs este constituit de candidat şi se depune la DIRECŢIA RESURSE UMANE, direct sau prin intermediul serviciilor poştale ori de curierat care permit confirmarea primirii sau online, scanate integral:
- în zilele de luni – joi, între orele: 08:00 – 15:30
- vineri, între orele: 08:00 – 11:30
Informații suplimentare se pot obține:
- avizierul DIRECŢIEI RESURSE UMANE – Biroul Recrutare
- site-ul www.unibuc.ro;
- telefon: 0799.210.568;
- e-mail: concursuri@hr.unibuc.ro.
Conținutul dosarului de concurs pentru posturile vacante de PROFESOR UNIVERSITAR
Conținutul dosarului de concurs pentru posturile vacante de CONFERENȚIAR UNIVERSITAR
Copiile nelegalizate vor fi însoțite, în mod obligatoriu, de actele în original
Formulare:
- Coperta dosar
- Cerere de înscriere durata DETERMINATĂ
- Cerere de înscriere durata NEDETERMINATĂ
- Formular privind situațiile de incompatibilitate
- Declarație privind parcurgerea unui program universitar de formare psihopedagogică pentru învățământul superior
- Formular privind numărul de file conținute de dosarul de concurs
- Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Notă:
Toate concursurile didactice se vor desfășura cu respectarea standardelor minimale necesare și obligatorii aprobate prin Ordinul MENCȘ nr. 6129/20.12.2016.
NOU! Metodologia pentru ocuparea prin concurs a posturilor didactice din cadrul Universității din București, forma consolidată, cuprinzând modificările prevăzute în Legea învățământului superior nr. 199/2023, adoptată în ședința Senatului din data de 21.02.2024 poate fi consultată AICI.
Legea Învățământului Superior nr. 199 din 4 iulie 2023 – în vigoare din 3 septembrie 2023
Ordin MENCȘ nr. 6.129/2016 – standarde minimale
Metodologii și Fișe de verificare a standardelor
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016
-> Fisa de verificare a standardelor UB – Asistent universitar
-> Fisa de verificare a standardelor UB – Lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor UB – Conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor UB – Profesor universitar
-> Regulamentul de concurs al Facultatii de Administratie si Afaceri
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 19. Comisia de Biologie și Biochimie.
-> Criterii suplimentare pentru posturile scoase la concurs în semestrul I, anul universitar 2024-2025
-> Fişa de verificare a standardelor minimale – Asistent universitar – perioada determinată
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Asistent universitar – perioadă nedeterminată
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Lector universitar – Biologie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Conferențiar universitar – Biologie – Biochimie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Conferențiar universitar – Ecologie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Profesor universitar – Biologie – Biochimie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Profesor universitar – Ecologie
-> Regulamentul de organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
-> Anexa Ia. Criterii evaluare asistent universitar perioadă nedeterminată
-> Anexa Ib. Criterii evaluare asistent universitar perioadă determinată
-> Anexa II. Criterii evaluare lector universitar
-> Anexa III. Criterii evaluare conferențiar universitar Biologie – Biochimie
-> Anexa IV. Criterii evaluare conferențiar universitar – Ecologie
-> Anexa V. Criterii evaluare profesor universitar Biologie – Biochimie
-> Anexa VI. Criterii evaluare profesor universitar – Ecologie
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 4. Comisia de Chimie.
-> Regulament Concursuri didactice Facultatea de Chimie
-> Standarde ocupare post vacant_asistent universitar
-> Standarde ocupare post vacant_lector universitar
-> Standarde ocupare post vacant_conferențiar universitar
-> Standarde ocupare post vacant_profesor universitar
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 24. Comisia de Științe juridice.
-> Metodologia-cadru pentru aplicarea criteriilor primare și suplimentare, a indicatorilor și a punctajelor aferente acestora pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante
-> Regulamentul Facultății de Drept cu privire la ocuparea prin concurs a posturilor didactice vacante
-> Criterii suplimentare de performanță științifică
-> Structura detaliată a posturilor
-> Modele de formulare în format editabil
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 30. Comisia de Filosofie.
-> Fisa standarde minimale – asistent universitar
-> Fisa standarde minimale – lector universitar
-> Fisa standarde minimale – conferențiar universitar
-> Fisa standarde minimale – profesor universitar
-> Regulament de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 3. Comisia de Fizică.
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar
-> Metodologia de concurs a Facultății de Fizică
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 5. Comisia de Științele Pământului.
-> Fisa de verificare – asistent universitar – durata determinata
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar – durata nedeterminata
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar
-> Regulamentul de concurs al Facultății de Geografie
-> Regulamentul Facultății de Geologie și Geofizică de desfășurare a concursurilor
-> Anexa I Standarde minimale CNATDCU – Științele Pământului
-> Anexa II Standarde minimale CNATDCU – Inginerie Geologică
-> Anexa III Standarde minimale specifice Facultatea de Geologie si Geofizică
-> Anexa IV Fișa de evaluare a candidatului – Științele Pământului / Geologie
-> Anexa V Fișa de evaluare a candidatului – Inginerie Geologică
-> Metodologia de concurs a Facultății de Istorie
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Asistent universitar – perioadă nedeterminată
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Asistent universitar – perioadă determinată
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Lector universitar – perioadă nedeterminată
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Lector universitar – perioadă determinată
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Conferențiar universitar – perioadă nedeterminată
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Conferențiar universitar – perioadă determinată
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Profesor universitar – perioadă nedeterminată
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Profesor universitar – perioadă determinată
-> Grila de evaluare cadre didactice FIUB
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 29. Comisia de Filologie și Anexa 31. Comisia de Istorie și Studii culturale.
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU
-> Metodologia de concurs a Facultății de Limbi și Literaturi Străine
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 29. Comisia de Filologie și Anexa 31. Comisia de Istorie și Studii culturale.
Fișe de verificare – Filologie:
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Profesor universitar – Filologie
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Conferențiar universitar – Filologie
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Lector universitar – Filologie
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent_universitar – perioadă nedeterminată– Filologie
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent universitar – perioada determinată – Filologie
Fișe de verificare – Studii Culturale:
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Profesor universitar – Studii culturale
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Conferențiar universitar – Studii culturale
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Lector universitar – Studii culturale
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent universitar – perioadă nedeterminată – Studii culturale
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent universitar – perioadă determinată – Studii culturale
Fișe de verificare – Științe Administrative:
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Profesor universitar – Științe administrative
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Conferențiar universitar – Științe administrative
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Lector universitar – Științe administrative
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent_universitar – Științe administrative
Fișe de verificare – Științe ale Comunicării:
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Profesor universitar – Științe ale comunicării
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Conferențiar universitar – Științe ale comunicării
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Lector universitar – Științe ale comunicării
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent universitar – Științe ale comunicării
Fișe de verificare – Școala Doctorală SITT
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Lector universitar SD SITT
-> Fișa_de_verificare_a_
-> Fișa_de_verificare_a_
-> Regulament_de_concurs_Facultatea_de_Litere
-> Anexa_Ia_-_ANEXA_NR._29_-_Standarde_minimale_-_Domeniul_Filologie
-> Anexa_Ib_-_ANEXA_NR._25_-_Standarde_minimale_-_Domeniile_Sociologie_Stiinte_politice_si_administrative
-> Anexa_Ic_-_ANEXA_NR._31_-_Standarde_minimale_-_Domeniul_Istorie_si_Studii_culturale
-> ANEXA_IIa_Standarde minimale_ pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de lector_FILOLOGIE
-> ANEXA_IIb1_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de lector_ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII
-> ANEXA_IIb2_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de lector_ȘTIINȚE ADMINISTRATIVE
-> ANEXA_IIc1_Standarde minimale_
-> ANEXA_IIc2_Standarde minimale_
-> ANEXA_IIIa1_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de asistent pe perioadă determinată_FILOLOGIE
-> ANEXA_IIIa2_Standarde
-> ANEXA_IIIb1_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de asistent_ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII
-> ANEXA_IIIb2_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de asistent_ȘTIINȚE ADMINISTRATIVE
-> ANEXA_IIIc1_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de asistent pe perioadă determinată_STUDII CULTURALE
-> ANEXA_IIIc2_ Standarde minimale pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de asistent pe perioadă nedeterminată_STUDII CULTURALE
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar – perioada determinata
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar – perioada nedeterminata
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – Lector universitar perioadă nedeterminată (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – Lector universitar perioadă determinată – domeniul Informatică
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – Conferențiar universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – Profesor universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Metodologia de concurs a Facultății de Matematică și Informatică
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU.
-> Criterii de performanță științifică – F.P.S.E.
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar – Domeniul Psihologie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar – Domeniul Științele Educației
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – lector universitar – Domeniul Psihologie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – lector universitar – Domeniul Științele Educației
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar
-> Regulamentul de concurs al Facultății de Psihologie și Științele Educației
-> Anexa I – Standarde minimale CNATDCU pentru conferențiar și profesor
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 32. Comisia de Teologie.
-> Fisa standarde minimale_conferentiar
-> Fisa standarde minimale_lector
-> Fișă standarde minimale_asistent
-> Regulamentul de concurs al Facultății de Teologie Baptistă
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 32. Comisia de Teologie.
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale pentru lector universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Fisa de verificare a standardelor minimale pentru conferentiar universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Fisa de verificare a standardelor minimale pentru profesor universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Metodologia de concurs a Facultatii de Teologie Ortodoxa
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 32. Comisia de Teologie.
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferențiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar
-> Metodologia de concurs a Facultății de Teologie Romano-Catolică
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar
-> Regulamentul de concurs al DEFS